Garantie - reparatie - klachten
Wie repareert mijn product?
Je hebt een product gekocht bij Electrocorner. Daarom mag je natuurlijk altijd Electrocorner aanspreken voor garantie. Echter repareert Electrocorner niet zelf producten. Dit wordt door de fabrikant van het product zelf verzorgd. Eigenlijk om een simpele reden: de fabrikant heeft altijd (naast alle technische kennis en gebruikerservaringen uit de markt) alle onderdelen centraal op voorraad om jouw product zo snel mogelijk weer 100% in orde te krijgen.
Welke garantie zit er op mijn product?
Op je product zit standaard fabrieksgarantie. Reparatie binnen de fabrieksgarantie is uiteraard gratis, na deze fabrieksgarantie zitten er helaas kosten aan je reparatie. Op de productpagina van jouw product staat beschreven welke garantie (termijn en type garantie) er bij dat product is afgesproken.
Wij kennen 2 soorten garantie;
"Pick up and return" garantie | Het product wordt bij je opgehaald, nagekeken, het defecte onderdeel vervangen en weer bij je bezorgd. |
"Bring in" garantie | Je kunt het product naar Electrocorner sturen of brengen waarna wij het verder voor je regelen. |
Garantie uitbreiden
Wil je toch nog extra garantie op je HP product? Dat kan met een HP CarePack. Er zijn, afhankelijk van het HP model welke je hebt gekocht, vaak meerdere garantie uitbreidingen beschikbaar. Informatie hierover vindt je hier.
Waar kan ik terecht met een defect HP product
Op HP producten zit meestal “Pick up and return” garantie.
Controleer op de productpagina van jouw product welke garantie (termijn en type garantie) er bij het product is afgesproken. Het telefoonnummer van de centrale helpdesk voor ALLE HP producten is:
Vanuit Nederland | 020-7219041 | Lokaal tarief |
Vanuit België (nederlandstalig) | 026-200566 | Lokaal tarief |
Vanuit België (franstalig) | 026-200565 | Lokaal tarief |
Informatie via Internet | klik hier |
De centrale helpdesk zal samen met jou bekijken wat er aan de hand is en kijken of de klacht telefonisch is te verhelpen. Lukt dat niet, dan kan direct een afspraak voor reparatie worden gemaakt. Het product wordt dan bij je opgehaald, nagekeken, indien nodig het defecte onderdeel vervangen en vervolgens weer bij je bezorgd.
Heeft u een klacht ?
Is er iets niet naar wens over onze producten of onze service, dan kan je natuurlijk altijd contact met ons opnemen via het contactformulier.
Wij proberen dan om sowieso binnen 1 dag na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie te geven om dit op te lossen.